توزیع بیش از 50 هزار فلاش كارت های حاوی پیام های امدادی در بین مسافران نوروزی
نوشته شده توسط : sadis

' فرحناز رافع ' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: این كارت ها در قالب اجرای طرح 'ترنم مهرورزی' در بین مسافران نوروزی توزیع می‌شود.

این مقام مسوول در جمعیت هلال احمر یادآور شد: فلاش كارت های یاد شده در پایگاه های امداد و نجات جاده ای و پایگاه های سازمان جوانان در جاده ها و شهرهای سراسر كشور بویژه شهرهای گردشگرپذیر توزیع می شوند.

رافع درباره اطلاعات موجود بر روی فلاش كارت ها گفت: در یك طرف فلاش كارت ها پیام های امدادی و نكات بهداشتی و در طرف دیگر احادیث و روایت هایی از پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه معصومین (ع) درباره نیكوكاری و انفاق درج شده است.

*** حضور بانوان امدادگر در پایگاه های امداد و نجات

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در ادامه از حضور بانوان امدادگر در پایگاه های امداد و نجات در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: سال گذشته بهره گیری از حضور بانوان امدادگر به صورت آزمایشی فقط در استان تهران اجرا شد اما امسال علاوه بر تهران، در پایگاه های امداد و نجات استان البرز نیز از بانوان امدادگر استفاده خواهد شد.

به گفته رافع، پس از رفع نواقص موجود در این طرح، از سال های آینده در تمامی پایگاه های امداد و نجات كشور از حضور بانوان امدادگر بهره مند خواهیم شد.

اجتمام**9140*1588





:: برچسب‌ها: دریاچه , تایوان ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: